Neeeeej!!! Go away you stinkin' germs!

Här sitter jag i min soffa med datorn i knät och bloggar som vanligt. Mysigt. Om det inte varit för min hemska förkylning som överraskade mig imorse!

Det första jag kände när jag vaknade var att jag var hes. Min hals gjorde ont och det var svårt att andas normalt. Underbar söndag, eller hur?

Hoppas hoppas HOPPAS att jag blir frisk tills imorgon! I grundskolan kunde man säga "det är ändå inget viktigt ämne idag, jag stannar hemma" om man kände sig lite krasslig eller bara inte ville gå (tex om man var deppig), men nu går jag ju i gymnasiet!

Det går inte att missa en lektion där! Då har man femton olika läxor att göra som man inte ens visste om!


Suck... Nu ska jag fika och kolla på HippHipp. Lite guldkant i sjuk-vardagen.

Ha det bäst och håll er undan från hostande tanter på bussar!

miniman with heart//Flickan Med De Många Namnen!


Kommentarer
Postat av: Lulluh

fin blogg :)

2011-08-16 @ 15:55:03
URL: http://hottish.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0