Jahapp... Så var det så igen!

Rudebecks-emblemet... :D
Nu har jag återigen håltimma för att ingen kan gräva fram en vikarie på den här skolan! Tyskan som gick bort den här gången. Jag hade faktiskt (!) velat ha tyska idag. Gissa vad vi gör!

Vi skriver kontaktannonser på tyska! Okej okej, jag vet-men det är roligt att skriva i alla fall... Lite nyfiken är jag dock... vi har ju en smått crazy lärarinna, man vet aldrig vad hon kan få för sig!
Som att läsa upp våra kontaktannonser inför hela klassen och försöka para ihop oss baserat på vems annonser som är mest lika!
notes...thanks Google!
När klockan blir 14:20 ska jag pallra mig iväg till kören och sjunga lite nya låtar! Vi har en kör på skolan! AWESOME! Jag vet, mitt favoritord-näst efter cinnamonbun (engelska för kanelbulle).
Tell me, tell me, tell me! Vad är er(a) favortilåt(ar)? Kom igen nu, det kommenteras för lite här!
Jahapp... Så var det dags igen! För slutet på det här inlägget.
Med slutet kommer min vanliga önskan; Ha det bäst!


fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

här ska du få något fint! :> min absolutiga favoritlåt ever&ever&ever är Palace Station - Melody Club! har lyssnat på den sen jag var liten och har alltid älskat den <3 + att musikvideon är pure genious!! <3

2011-01-25 @ 19:51:30
URL: http://ihatejose.tumblr.com

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0