Ännu ett rekord!

Haha, dagen efter mitt förra rekord blev det rekord igen!

Jag skrev ju att flest besökare under en dag på bloggen var 21, den 11:e Januari. Dagen efter det hade 24 personer besökt Dramaqueenmia!

Ni är underbara! Ville bara säga det, så att ni inte glömmer...

happy smiley from google...

Ja, jag vet att de kända bloggarna har hundratals besökare under en dag, men det skiter jag fullständigt i! Jag vill inte vara blogg-kändis! Jag vill bara nå ut med det jag har att säga.

Förresten, det kommer kanske en film-recension snart igen. Helt off-topic.

Men men, fortsätter ni att läsa blir jag riktigt glad! Lämna gärna era adresser om ni har en egen blogg/hemsida så kommer jag på besök, det lovar jag! Jag är ju såklart nyfiken på vilka mina läsare är!

Så ha det BÄST tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer
Postat av: josefine blomdahl

hej mirjam! jag är en flitig läsare, keep up the good work! :>

2011-01-14 @ 23:28:36
URL: http://ihatejose.tumblr.com
Postat av: Ronny

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här hos dej.

Tjäna en slant med www.ecigaretter.eu ?

Spana då in denna länk: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

Ha det gott!

2011-01-21 @ 00:58:10
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0