Abort eller not?

Hejsan hallå allihopa!
Jag håller just nu på med ett skolarbete för Europeiska Ungdoms-Parlamentet. Min grupp har fått i uppdrag att argumentera för eller emot abort. Nu vill jag veta era åsikter! Kommentera iväg, vad tycker ni?
Ska det vara lagligt/olagligt?

Var/hur?

Varför?
Förresten, kan ni gissa vad det bästa med arbetet är? Vi ska argumentera och debattera på engelska!!! Yay!
happy smiley from google...
Ursäkta för det korta inlägget, men jag har ju som sagt mycket att göra!
Så ni får ha det bäst tills vi råkas igen!
<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0