I'm BACK! ...in my fantasy that is...

Yep. Jag har börjat TECKNA igen! HURAAA!!!!!!!! Okej, jag har inte tecknat så värst mycket på sistone, just nu använder jag mig mest av tusch och liknande.

Var kom då denna nyfunna inspiration från? Jo, en av mina klasskompisar. Hon har laddat upp en väldig massa bilder (som of course hon har ritat) på Facebook. Hon ritar så sjukt bra att jag blev inspirerad!

Just nu är det bara en massa tusch-målningar fulla med squiggly lines, men de är snygga! Jag ska se om jag inte kan ladda upp några stycken snart! Har gjort någon sorts Avatar-målning. Den tecknade serien alltså, inte filmen som handlar om blåskimrande kreatur som bor i träd.

Vet ni inte vad det är för serie? Google is our friend. Här är lite bilder från den iallafall (OBS! Bilderna är INTE mina!!!):







Ja, well, det var väl allt för just nu. Jag är fortfarande sjuk, så det är därför det inte blir lika många inlägg som vanligt... På bättringsvägen dock!

Ha det bäst tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman<3 först och främst vill jag säga att jag saknar dej<3

sen undrar jag vem din kompis är? vill verkligen se hur duktigt din kompis är.

kramis<3

2011-02-05 @ 21:15:16
URL: http://tthisgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får ta och uppdatera din blogg oftare. Jag vill ju veta vad som häner eftersom vi inte träffas ofta längre. Btw läser du min blogg alls längre, jag uppdataerar oftare nu<3

Kram

P.S. Jag har en påse med dina kläder här hemma bara så att du vet D.S.

2011-02-19 @ 14:55:58
URL: http://tthisgirl.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0