Pelle-

... Hejsan Pelle! Hade du lämnat en adress till din blogg hade jag kunnat svara där, men nu förutsätter jag att du inte har någon blogg, så:

Tack! Ja, jag har skrivit texten om World Trade Center, jag skriver allt på den här bloggen såvia jag inte klart och tydligt skriver att det är ett citat. Det är meningen att den ska vara "tjatig", det är för att göra ett intryck på mina läsare. Författare som jag är, tänker jag alltid på hur jag skriver (såvida jag inte har bråttom)... :)

Tack så mycket, jag älskar när ni kommenterar, fortsätt med det! :D

Förresten, i tisdags slog jag rekord (personligt)!!! 20 läsare på en och samma dag! Haha, jag klättrar uppåt! :P Förra rekordet var 17.

(Förlåt för avsaknaden av smileys i det här inlägget, men nu har jag faktiskt bråttom till Idol och torsdags-fredagsmys!)

Ha det bäst allihopa!

also from cocoo!//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0