Lyrikvännen!

Yes! Ni hörde rätt!

Jag ska börja publicera mina dikter och liknande hos Lyrikvännen! Länge länge LÄNGE har jag letat efter rätt tidning att skicka in mina dikter till och nu har jag hittat den! PERFEKT är allt jag har att säga!

Ni får höra mer om detta när jag har fått min första dikt publicerad! Det kan ni vara säkra på!

Nu ska jag skriva så pennan glöder, men först Idol och makaroner och kassler till middag! Sedan en kopp te och lite fredagsmys... :)

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0