Jaja, okej då... VALET 2010!

OjojojojOJ.

Valhysterin har gått lite över styr om ni frågar mig. Alla bloggar om valet och politikerna försöker ställa sig in för att man ska rösta på just dem. "Hej. Ni har kommit till Djävulen. Fan och hans mormor är väldigt upptagna just nu, men försök gärna senare. Lämna ett meddelande efter ljudet av Sverige när det går under: *Phieeeeeuuuuhhhh, AAAAAAHHHHHH, beeeep*.

gjord av mig och såklart (C)!
(C), bild gjord av mig!

Vad som än händer så måste vi i alla fall hindra Sverigedemokraterna från att få makten. För min del så tar jag hellre att Sverige blir monarki eller att vi skickar ut alla Sverigedemokrater ur landet än att de får regera eller ens ta del av makten!

såhär kan det gå... (C) som vanligt!, har gjort den också!

Vi FÅR inte vara passiva! Ni som kan måste rösta (såvida ni inte tillhör SD) så att vi får ett bra samhälle!

Hade jag fått välja så hade Sverige styrts av Miljöpartiet! Satsa på miljön, låt alla få bra förutsättningar, jämställdhet och INGEN SEGREGATION!!! För er som kanske inte vet betyder segregation att man behandlar folk olika om de har olika hudfärg. Ungefär.

Vi är ett MODERNT land och jag blir så FÖRBANNAD på när folk ska försöka se skillnad på svart, vit, röd, gul eller vad man nu är! VI ÄR MÄNNISKOR, INTE FÄRGER!!! En målare behöver alla färger för att göra ett vackert konstverk! Ska målaren bara måla med t.ex. vitt så blir det inte mycket till målning, eller hur?


Så se till att hjälpa våra politiker få huvudet ur gödselstacken och faktiskt se vad SVERIGE behöver (och inte vad de själva behöver). Vad betyder mest? Vad är viktigast? Att vi betalar mer skatt så att politikerna kan få löneförhöjning eller att vi betalar skatt för att hjälpa till att rädda miljön? Att politikerna får en ny tjugotusen-kronors soffa i sina vardagsrum eller att varje ungdomsgård får en ny, bekväm plats att sitta på för kanske 5000:- styck?

Behövs den verkligen? (inte min bild)

Vem förstör Sverige? Politikerna-eller de som hjälper politikerna få igenom idiotbesluten?

Tänk själv. Låt inte någon annan göra det åt dig.

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen! Kan stolt lägga till Miljöpartist nu. Om de inte gör något annat idiotiskt före valet... Eller efter.

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0