Update om bilen :P

Hejsan hallå mina vänner!

Som ni kanske läst tidigare i bloggen så har ju mamma fått för sig att köpa bil, och japp... Nu är det gjort! Hon har beställt den, en metallicfärgad VolksWagen Polo -10.
Haha min crazy mamma fick tillbaka Golfen från verkstaden och sade att Nej nu vill jag inte ha den där nya bilen, vi struntar i att beställa den, jag vill ha min egen goa bil. Nästa dag när hon hämtade mig i skolan sa hon att hon beställt den nta bilen! SNACKA MOODSWING!!! :D

Den kommer till oss i Juni och ser ut såhär ungefär:

Bild från Google.

Jaja ni får ha det så gött så lovar jag ännu en update när bilen kommit fram! :D

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0