OMFG!!! NOT KIDDING THIS TIME!!!

GRRRR!!!! google.x_x googlezombie från googlefrån google ;)från google :Ofrån google ;)zombie från googlex_x googleGRRRR!!!! google.

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTT!!!!!!!!!!!
Om du är ett barn så ursäkta för att jag skriver såhär, och är det förresten inte dags för dig att gå och lägga dig snart?!

Sak samma, jag måste bara få berätta detta!!! Återigen kretsar det kring facebook... Jag har fått en vänförfrågan från en tjej som brukade gå i min klass (på min förra skola). Okej, vad är det med det då, det är väl bara kul eller?
NEJ. Denna tjejen var (kanske fortfarande är, vad vet jag) en mobbare! Hon blev själv mobbad för sin vikt, och jag försökte vara vän med henne, för jag försöker alltid se det bästa hos folk och hoppas att de också gör det. Tro mig jag försökte.
Hon hängde efter mig eftersom hon inte hade några andra vänner och jag var också ganska mobbad, så hon tänkte väl att vi kunde vara vänner. Men hon mobbade ju mig också!
Jag försökte tala henne till rätta och säga att man inte kan hålla på så i hela sitt liv (haha, vi gick i 5an), och att om hon fortsatte vill inte jag vara hennes vän, men hon fattade visst inte.
Hon blev skitsur på mig för hon förstod inte varför jag inte ville vara hennes bästis fastän hon mobbades.
GAAAAAAAAAAAAH vad jag blir trött på såna människor!!!!!!!!!!!!! Ett nej är ett nej, lär dig!!!

Nu har hon i alla fall lagt till mig som vän på facebook och jag förstår verkligen inte varför. Fattar hon fortfarande inte att jag inte tycker om henne för att hon mobbade inte bara mig men nästan resten av min klass också?!!!

Och åter igen vet jag att min goa kompis Michelle (som också haft problem med denna tjejen) läser detta, så jag tänkte ge dig en ledtråd Michan. Vet du vem det är om jag säger:
J.G. ??

Fast numera är det väl J.S, såg jag på ansiktsboken. :P


Jaja ni får ha det så bäst, så ska jag lämna er med era egna problem. Tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

hey! jag tror jag vet vem du menar men j.g fattar jag inte men jag vet nog ändå...

usch vad hon var jobbig asså o så vill hon fortfarande vara din vän på typ facebook?? OMFG! get a life!!

bäst för dig att du inte blev kompis med henne...



kram//Michelle

P.S. yey!!!jag är go :P D.S.

2010-05-07 @ 14:59:16
URL: http://tthisgirl.bogg.se

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0