+ och -

Hallå halllå igen!

Här kommer dagens
Made by me, (C)!!!!!

+

*Sol!!!
*Mitt skissblock!
*Polen på måndag! Längtar!
*Sommarkänslor!!! Min korta depression är nu bortblåst!
*Paketet jag beställt ifrån Hiphopbutiken som väntar på mig när jag kommer hem från Polen!
*Peace-örhängen jag köpt idag! Letat efter såna länge nu! Bild kommer, jag lovar!
-
¤Insekterna som kommer fram.
¤Utflykten till Göteborg som blev inställd. Saknar Fatima nu!!!
¤Åskvädret som drar in nu. Jag älskar åskan, det är strömavbrotten jag inte kan med.
¤Skolan slutar om bara 3 veckor. HAHA DEN GICK NI NÄSTAN PÅ, ELLER HUR?! ÄLSKAR att skolan slutar snart!!!


Ha det bäst av alla nu, så hörs vi när jag kommit hem efter Polen!!!

(C) made by me! Lovely, isn't it?!<3//Flickan Med De Många Namnen!!!

P.S. ALLA bilder i detta inlägget är gjorda av mig, och får inte användas någon annan stans. Då blir det farbror polis som kommer och besöker dig. ;)

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0