Katastrof...



Teaterföreställning imorrn då, klass 7, 8 och 9. Hairspray! På vårt vis. Inte bra... Våra hemska lärare vägrar lyssna på mig, det finns ingen struktur eller ordning på någonting! Hade velat att jag skulle få hålla i allt. Det hade blivit SÅÅÅ BRA!!!

Vill ni se oss göra bort oss ordentligt, kom då till Pelarteatern (i fabriken, stort tehelhus) i Ahlafors ca. klockan 18 imorgon, föreställningen börjar 18.30. Fika finns! Många olika kakor/bakelser/kaffe/te. Det var väl det enda de lyckades med. Fikat.

För föreställningen kommer bli hysterisk! Vad jag vet så kostar det ingenting, men ta med pengar för säkerhets skull. Man vet aldrig med mina lärare...

Vem är jag? Jag ska spela Velma von Tussle, en elak, blond, benig bitch som lever genom sin dotter Ambers framgång... Alltså tvärtom mot mig. Jag vet inte varför jag alltid får den elaka rollen/den som får ett utbrott av något slag?! (Och ni vet ju att jag INTE ser ut såhär:) ((Men jag ÄLSKAR frisyren ibland...Ska ha lockar på föreställningarna))


Bild 1:Velma i Wilburs skämtbutik!Bild 2: Sjunger Miss Baltimore Crabs. 3: Amber, Velma och katten ;)

Visst ser killarna på bild 2 lite obekväma ut?... Haha ^.^


Iallafall iallafall, snart ska jag på Michans genrep av In your dreams, premiären är den 24:e Maj, också den i Pelarteatern, be there!!! Kan själv inte gå på premiären, klassen ska till Polen då (får ni höra mer om senare), så jag får nöja mig med genrepet.
Vilket är lika bra det, det är faktiskt mycket roligare för då får jag se alla kompisarna klanta sig!

Ah well, ni får höra mer om hur det var när jag varit där... Nej förresten, för då ska jag hem och SOVA så att jag är utvilad inför Polenresan som är dagen efter!

Ha det bäst tills vi råkas igen!!!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen! (Ja, jag lovar att jag ska lägga upp en lista med namn snart!!!)

P.S. Alla bilder är från Google som vanligt... Hihi, Google is my friend...


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0