Ojojojojojojooooooj!!!!!

Hihi, gissa vad en av mina favoritbutiker är? Känner du mig så vet du hur galen jag är, men om du inte vet vem jag är så skulle du nog aldrig kunna gissa att det är… SHOCK!!! Jodå, punk och hårdrocksbutiken i Göteborg är som mitt andra hem! Önskar bara att jag haft råd att handla där lite mer… Ärligt talat så skulle jag kunna köpa 97% av allt som finns i butiken! Allt från pins till klänningar, från örhängen till kängor, nagellack och byxor, de har till och med coola småbarnskläder! Ni ska bara se deras skor! Nu är jag 100% seriös, jag skojar inte när jag säger att jag smälter så fort jag kommer in i butiken! Den ligger precis vid en av ingångarna till Femmanhuset, tvärs över gatan från hårsalongen där jag klippte mig i fredags.

Har ni inte besökt Shock så MÅSTE ni göra det! Innan jag gick in dit första gången jag var där så trodde jag absolut inte att det var något för mig, men som sagt, så fort jag kom innanför dörrarna så ändrades min åsikt ganska snabbt.

Min kompis Michelle är precis lika kär i butiken som jag är, och Micha- snaaaart ska vi dit, jag lovar! Så fort jag tjänat ihop lite pengar. He he heeeee… *Mystiskt skratt…*

Till dess, kolla in bilden jag själv klippt ihop av bilder från hemsidan. Vill ni se om Shock finns i er stad? Kolla in länken här: SHOCK!!!

ihopklippt av mig,sammansatt av småbilder från shock.se och Google

Det var väl allt jag ville säga tror jag. Var bara tvungen att tipsa om detta ;)

Ni får ha det bäst tills vi råkas igen!!!

//Flickan Med De Många Namnen!

Bild från Google.....


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0