Klipp klipp så var Rapunzels hår borta...

Hejsan allihop i sommarvädret som äntligen kommit tillsammans med vår nya bil!

Den kom idag, en 2010 årsmodell Volkswagen Polo i (typ) silver... Dock så är det inte den vi ska prata om nu, utan det är vad som händer på fredag vi ska diskutera lite granna.

Jo, det är så att på fredag ska jag in till Göteborg och KLIPPA MIG!!! Vadå, det är väl inte så märkvärdigt? tänker väl ni, men för mig är det det! Jag ska nämligen klippa upp mitt 80-centimetershår till något kortare än axellängd! Det ska bli uppklippt och förhoppningsvis inte så trasigt och slappt som håret är nu. Klipper man det inte på ett tag så blir det ju slitet och fult. Bild på den nya frisyren kommer!

Så nu på fredag ska jag in och få min lejonman (för er som inte visste det så är jag förr i lejonets stjärntecken och passar bra in där också) avklippt! Suck... Men som sagt; ce qui sera sera, what will be will be... Det är ju hög tid...

För att ni inte ska tråkas ut totalt av detta inlägg om något så trivialt som min frisyr, så kommer här lite roliga frisyr-bilder från Google! Haha, Google certainly is my friend!

Kan ni gissa vad det är för något?

Åsså en liten kul, färgglad frisyr för att avsluta det hela:
 Jag har alltid haft en liten tanke på att bli frisör (om det inte slitit så mycket på ryggen osv)... Vad tror ni?

Ni får ha det så bäst tills vi ses/höres/läses igen!!!

fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0