Aaaaaaaah!!!!!! FÖRSTA DOPPET!!!!!!!



Som några av er kanske vet så älskar jag att bada, men jag har inte simmat eller badat i en sjö på typ 2 år!
I torsdags så gjorde jag sommarens, och årets, och årens första dopp!
Allt började med att min idrottslärare hade varit en total idiot mot mig (han ignorerade mig och var astaskig mot mig), så min mamma hade ringt honom för ja orkade inte prata med honom. Hon sade att han hade sagt att jag kanske skulle kunna höja mitt betyg om jag gjorde någon av de sakerna som jag inte gjort p.g.a. att jag varit sjuk ett par ggr. Mitt immunförsvar är verkligen skitdåligt.

I alla fall så frågade jag honom på idrottlektionen i torsdags ifall det fanns någon chans att jag skulle kunna höja mitt betyg om jag simmade ut till Hälltorpssjöns ö (som ligger i mitten av sjön, jag tror det är ungefär 100 meter dit och tillbaka). Han bara flinade som alltid när han inte vet vad han ska säga och hjärnan tar semester...

jättegla smileyXDjättegla smiley

På början av lektionen spelade vi volleyboll och ultimate (frisbee) som jag är jättebra på (om jag får säga det själv...). Det var jättekul, men när idrottsläraren sade att vi fick göra vad vi ville resten av lektionen så gick många ner och badade. Jag stannade uppe och kastade lite frisbee med kompisarna, man vill ju inte gå i när alla andra är där (8orna var också där så vi var väl upp emot 40 personer)...



Hannah i 8an försökte övertyga mig om att gå i och bada efter ett tag... Nej, absolut inte sade jag. Jag har ju inga kläder med mig. Efter många om och men så slutade det ändå med att jag, Hannah, Hanna och Michelle gick i och badade (klädsim för mig). Hannah och jag simmade nästan hela vägen ut till sjön (deras idrottslärare-vi har inte samma-kom och sade att vi skulle gå upp för han skulle låsa omklädningsrummen) och tillbaka. Haha gissa om jag har träningsvärk idag?!!!! FORTFARANDE!!! Fast det kanske har lite med att göra att jag dansade afro-power med teatergänget igår också... xD

Men nu vill jag veta!!! När och var tog NI sommarens första dopp?!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!


P.S. Alla bilder i detta inlägg är från Google...


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0