Kortkort

Hejsanhallåallihopadärute!

hihi detta blev ett jättekort inlägg då vi ska åka in till stan nu, mamma och jag, för att möta upp med min brylling och hennes pappa och se Shrek- Nu Och För Alltid på bio. Innan det ska vi äta på BurgerKing så vi måste åka NU NU NU!!!!!

Hejdå allihopa, jag lämnar er med ett löfte om att det kommer TVÅ filmrecensioner och en annan kul liten grej så snart jag bara kan uppdatera bloggen igen!

Ha det bäst!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0