Emmi darling!

Hihi min goa syster har äntligen kommit hem från Frankrike (för några dagar sen), efter nästan två veckor med konfirmandgrupperna! Har längtat mig galen!

Detta inlägg är till dig darling! XD Titta vad jag hittade!!!:

bild tagen från google men uppfixad av mig.En "moonande" kines!!! <3

Längtar till Medelhavsresan! Om jag bara kan hitta ID-kortet... Ihopklippt av mig, men muränan (fisken) är från Google :)


Jaja, enough för nu! 1000 Kramar till dig Emelie!

Ha det bäst allihopa!

fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0