Cocoo, Cocoo...

...lät ugglan.
rosa hund halsband från cocooHaha, skämt åsido, Cocoo har ny skaffat sig ännu mer jag-måste-jobba-tills-jag-storknar-för-att-få-ihop-pengar-att-köpa-dessa-undebara-smycken smycken.

Vi kan ju börja med alla UNDERBARA to-die-for halsband! Här kommer ett fåtal av mina favoriter (de flesta finns i många olika färger,storlekar och modeller):
fågelbur halsband från cocoodödskalle från cocoo-halsbandgeisha halsband från cocoohundhalsband från cocookamerahalsband från cocookaninhalsband från cocoo...kolibri halsband från cocooliten docka med penna i sig halsband från cocooqueen of hearts halsband från cocoosaxhalsband från cocooskohalsband från cocootekoppshalsband från cocoo

Fågelburen och saxen har jag ju i och för sig sett mycket billigare någon annan stans, men då var de heller inte lika fina som dessa. Jag måste ju säga att Cocoo's halsband är värda sin vikt i guld!

Kolla bara på alla godingar jag hittat! Älskar bakelse-halsband!
chokladmuffins halsband från cocoocupcake halsband från cocoodonuthalsband från cocooett donuthalsband från cocoo som gömmer en spegel inutiglasshalsband från cocoohamburgerhalsband från cocoo med en spegel inuti sighjärtbakelse halsband från cocootårtbit halsband från cocoo

Hamburgaren och den brun-rosa donuten blir små speglar om man viker upp dem! Jag bara älskar dessa halsband! Nog för att jag är mycket för klassiska, gamla halsband såsom de här nedanför, men bakelserna och de adnra går också hem lika bra!!!

:):)Ccocooberlockhalsband



Det var allt för mig folks, ville bara upmärksamma er på all denna underbara design. Jag tror inte jag har något mer att säga just nu.

Ni får ha det så bäst tills vi råkas igen!

//Flickan Med De Många Namnen!

P.S.Alla bilder är från Cocoo och Google...

Kommentarer
Postat av: It´s just me- Fatima

Heeej älskade vän! Aww tack för den fiina länkningeen, beest friends forever, på tal om bästa vänner, så har jag kvar det där bästishalsbandet vi delade påå :D Miihihi :D



Joo visst, säg bara till när, kan inte på onsdag ( Ska se shrek med lille bror) eller på lördag(liseberg med brruurr) :D Annars äärre fritt fram :D



Ha de bäääääst, kraaaaam! :D<3

2010-07-03 @ 20:04:59
URL: http://juuustmee.blogg.se/
Postat av: It´s just me-Fatima

Taaaaaack ska duu haa gmmmmmn :D jag hoppas verkligen jag blir en bra mamma till min dotter och min son, jaa jag ahr besätmt att jag ska ha en dotter och en son... :D



Viele Umarmungen! :D<3

2010-07-08 @ 00:35:52
URL: http://juuustmee.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0