Testing testing!

Hej hej hej!
Nu ska vi se om detta funkar! Gör det det så blir detta veckans låt, och ni får lyssna på ett grymt bra stycke musik! Håll tummarna!!!!!
 

Wooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!
Jag tror att det faktiskt FUNGERADE för en gångs skull!!!!!!
Låten är 21 GUns av Green Day och är så HIMLA bra!!! x)
Den och Boulevard Of Broken Dreams är två av mina (många många) favoritlåtar...

Just so you know... Jag har inte på ljudet på min dator så jag hör inte om låten spelas upp eller om det bara är rullande text, men jag sjunger till iallafall ;)
Anledningen till att jag inte har ljudet på är att jag borde göra läxan nu egentligen och mamma sitter också här. Och den här låten är inte del av min läxa. Tror ni fattar vad jag menar. ;)


Jaja, Ha det bäst tills nästa gång vi ses/hörs/läses!!!
<3//Flickan Med De Många Namnen!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0