En till tävling!

TÄVLA
”Jag är med och tävlar hos Nilma om en valfri klocka från Wear Design.”

Jag tycker att det finns alldeles för få FÄRGGLADA människor, både utseendemässigt och till själen! Ser man en sån här klocka på någon annan eller på sig själv så blir man så glad inuti sig att man helt säkert kommer smitta av sig och göra någon annan lika glad, vare sig det är med ett varmt leende eller en hjälpande hand. Och därmed blir världen (eller staden där du bor) lite bättre på grund av dig.

Ovanstående är MIN motivering till varför jag ska vinna, så sno den inte! ;)

Ifall jag skulle vinna så vill jag nog gärna ha den gröna klockan, och ifall den av någon anledning inte skulle finnas så tar jag gärna den rosa... ;)

Keeping my fingers crossed! ;)


Gå in och kolla hos Nilma och var med i tävlingen du med!

Ha det bäst!

<3//Flickan Med De Många Namnen!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej!

6 besökare är en bra början;)hihi

Jaa det är bra det!, att du går in på Glee bloggen:D



Ha det bra!Kram/Nicole

2010-01-08 @ 17:10:02
URL: http://nikkicole.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: haha jaha :P den sög ju :P



Det blir en läxa i veckan då ;) lycka till

2010-01-08 @ 19:36:40
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0