SNÖRAS!!!

Suck...
Jag tränar ju teater i det lokala gymnasiet på lördagar, och nu på lördag (när jag har längtat SKIIITMYCKET efter min grupp som inte har setts på en och en halv vecka) blev det inställt på grund av rasrisk!!! Nu blir det inget förren nästa lördag! Vecka 9!!!
Hur ska jag stå ut?!?!?! Lördagar är ju veckans bästa dag för mig, just tack vare Showgänget! By the way, om nån av er från Showgänget läser detta: NI E GRYMMA ALLIHOPA!!!

Haha, jag vet att Michelle läser min blogg, och just därför ska jag tillägna en låt bara till henne. Här kommer den Michan!:


"And so the lion fell in love with the lamb. What a stupid lamb. What a sick, massochistic lion."

Jag är inte det största Twilight-fanet som finns (men visst är Twilight bra!!!), men det här citatet är helt underbart!

Jahaja, nu har jag inget annat att göra än att gå ifrån datan och skriva lite dikter, en låt, eller varför inte rita lite...

Förresten, vill tipsa er om en sak!!! En kompis till mig har startat sin egen kläd-kollektion, och första t-shirten har redan kommit ut! Den är skitsnygg, så ta en titt hos Sabi och beställ! Det har jag gjort. Inte bara snyggt, praktiskt också! Ingen äcklig, kliande nacketikett osv! Jag tog en ärtgrön. What's your fav?

Kram allihopa, och jag vill bara påminna er om en sak:

FREDAGSMYYYYYYYYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Därför blir dagens bild:
Från Google of course...


Ha det bäst nu!!!

hämtad från google och liiite redigerad...// Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer
Postat av: Michan

Tack så mycket :P

twilight är juh bäst.

synd att träningen är inställd.

menmen vad kan man göra :)

ha en trevlig helg pusspuss ;) :P

2010-02-27 @ 00:29:18

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0