Dedikation!

Haha, eftersom jag dedicerat ett videoklipp med Twilight till Michelle för att jag vet att hon läser min blogg, tänkte jag förutspå lite mer glädje och dedicera en egen-ihopklippt bild till Fatima, en annan härlig tjej som jag vet kommer läsa detta!
Här är bilden, jag vet att du kommer fatta Fatima, och till er andra: låt fantasin vandra iväg och gissa er till vad bilden betyder. Vi kan göra det till en tävling! Vinnaren får länkning och gästinlägg på min blogg! :D Frågan är då: VAD BETYDER BILDEN/VAD MENAS MED BILDEN?
Här är den:

:D

Gissa på nu, så ska jag gå och se Melodifestivalen! Vem hejjar du på?!

Ha det bäst!!! :*

<3//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0