Så var man fast igen...

Hejsan hallå alla därhemma eller var ni nu kan tänkas vara!

Tänkte bara berätta om ett fenomen som hänt. Min dator är liiiiiite snabbare nu så Farmville har bestämt sig att fungera igen. Farmville är då ett spel på Facebook. Detta förklarar jag för att det kanske finns vissa som inte spenderar halva sina dagar framför datorn.

Så, nu är jag hooked again.

Det är faktiskt ett roligt spel om man blivit smått besatt av det... :)
Här kommer lite bilder från Julen på Farmville (innehållet ändrar sig lite beroende på säsong):

farmville pic directly from the game...farmville christmas stuff 2010

Jaja, ni får själva hitta fler. Googla eller nåt. Nu ska jag leta speltricks! :P

Ha det bäst tills vi råkas igen!

//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0