Lucia!!!

Så var det lucia då!

lussebullar från google...

Gissa vad som mötte mig när jag gick in i skolans entré! Jo, goa bakföreningen hade bakat lussebullar och hällt upp julmust! Kan dagen börja bättre?!
Sedan, på första lektionen, kom ett litet luciatåg bestående enbart av killar in och sjöng så fint för oss! När de var klara hos oss och vår lektion hade tagit slut så kunde vi se dem i entrén, på den stora trappan.
Hur bra kan det bli?!!! Hur många skolor har ett personligt luciatåg egentligen? happy smiley from google...
Ursäkta för avsaknaden av bilder på det fina tåget, jag tog faktiskt två stycken, men jag sitter vid en av skolans datorer och kan därför inte ladda upp bilderna (har ju inte sladden med mig och datorn har nog inte bluetooth...).
Istället får ni en bild på ett annat luciatåg, nämligen Ale Gymnasiums Luciatåg! Varför Lucian alltid är blond vet jag inte... Hon var ju mörkhårig från början...
ale gymnasiums luciatåg, bild från ale kommuns hemsida...
Jaja, det var väl allt för just nu...
HA DET BÄST!!!


hjärtformat fyrverkeri! <3//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi hade oxå ett jätte fint lucia tåg med alla tjejer och killar från musik linjen och dom sjöng med stämmer och allt dock fick vi inaga lussebullar :/

2010-12-14 @ 08:23:22

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0