Geografi? Jaja, whatever...

Hejsan allihopa i snöyran! Innan jag drar igång med det faktiska inlägget vill jag bara dela med er en liten kul sak jag läste på Facebook, nämligen:

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, då var det tågkaos igen!
För visst är det sant?... Hehe.

 

Jaja, det jag ville skriva är i alla fall att jag nu sitter och gör *hmmmm* läxa. Geografiläxa. Vi ska debattera i morgon, lokalt producerad mat vs. globalt. De andra grupperna har områdena:
från Google...hittade den på en annan blogg... inte min.Vs.åter igen... inte min bild.
Genetikbaserat / Genmodifierat (GMO)

Kött / Vegetariskt

Krav eller inte

Behöver vi bry oss om dem 25% av vår mat vi slänger?

Vad tycker ni? Argumentera mera! Jag vill jätte-gärna höra era åsikter om alla dessa ämnen!
Ha det bäst tills vi råkas igen!
<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

P.S. Hade nyss en sor avsaknad av bilder, något hade hänt med datorn... Igen. Men fret not, för nu är det fixat! Ni förstår, själv är jag en riktig liten ninja-hacker... :D

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0