+ och -

Made by me, (C)!!!!!

+

Skolan har börjat

Solen skiner just nu

Jag har studentrabatt på en väldig massa ställen

Jag har hittat mina favoritböcker billigt på nätet (helt nya)

Tandställning i Oktober

Ska gå med i Älvängens Gospelkör gospel.kom

Har kul med webkameran

Har ätit donut (denna veckan)

Har träffat Gudrun Schyman!

Fatima-stan-Holes-donut-park-allt jag kan säga ;)

Körsång på schemat denna terminen! YAY!!!



-

Skolan har börjat

Studentrabatten gäller bara om man köper för *** kronor eller köper ****** (varierar beroende på affär)

Pank. Ganska så.

Tandställning i Oktober (kommer börja läspa. Panik!)

Det blir förmodligen ingen körstart i år (min barnkör jag ska starta) för jag hittar ingen pianist.

Kommer inte kunna ladda upp några klipp från webkameran på Youtube förrän jag röstcheckat

Man kan inte hitta vänner på Youtube via namn eller epost

Glömde fråga Gudrun Schyman om vissa politiska åsikter

Skolminiräknaren kostar 525 kr. för vi MÅSTE ju ha en som kan rita grafer...




Yep, allt för detta inlägg :) Tror jag. Feel free att fråga om vad som helst, jag älskar kommentarer!

//Flickan Med De Många Namnen!!!


Kommentarer
Postat av: tjejen med 1 namn

du läspar redan...

2010-08-22 @ 22:13:54
Postat av: Ellen

du bloggar aldeles försällan :(

2010-08-26 @ 07:44:06

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0