Grudden i Götet!



Hejsan hallå alla i tråkiga gråa Sverige!

Här är min historia om de senaste två dagarna (orkar inte gå in på att jag började gymnasiet i tisdags, det får bli någon annan dag):

En kul grej som hände. Jag och syrran skulle åka spårvagn hem från Göteborg och vem stod mitt på Järntoget och pratade inför valet om inte Gudrun Schyman?! Om det inte varit för det faktum att spårvagnen gick precis då så skulle jag gått och pratat med henne.

courtesy of my webcam ;)courtsy of my webcam ;) (C) as usual

Idag: jag åkte hem från skolan och precis innan spårvagnen stannade vid Nordstan fick jag ett sånt fruktansvärt sug efter en donut (Emelie: freeeeeesh Locomacoo....). Inte vet jag varför men jag var ju tvungen att gå av och köpa en såklart. Fredag och allt (fredagsmys allihopa!).

Precis innan jag kommit fram till donut-kiosken så skriker någon som står en halvmeter ifrån mig i en megafon så att jag nästan lyfter från marken. Hon berättar att snart kommer Gudrun Schyman att komma dit och prata lite med folket på gatan... Jag köpte min sockermunk och när jag gick tillbaka mot spårvagnarna, vem stod då där?

Jo, Gudrun.

Såklart var jag ju tvungen att ta en bild. Ni får ursäkta det faktum att jag ser ut som ett totalt ufo. Det har lyckats undslippa min vetskap hur denna politiker alltid lyckas se exakt likadan ut på varenda kort som tas av henne, men hon har väl något knep antar jag...

Hade jag tänkt klart hade jag stannat och pratat med henne och frågat henne om hennes ställning i olika valfrågor (jaja, jag vet att jag inte får rösta, men jag får väl vara intresserad för det?!). En bild blev det i alla fall.


Jag och Gudrun Skyman i Göteborg (vi gör stan)Bild av mig, ursäkta felstavningen...
Gissa då hur min mamma reagerade när hon fick se bilden.... XD

Ha det bäst!

fuzzy heart//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0