3... is the magic number...

Haha, jag tänkte bara berätta om tre grejjer som händer den här veckan!

För det första så kommer syrran hem från fjällvandringen i Jämtland! YEY! Har saknat henne sååå!

För det andra så ska mamma och jag på flera husvisningar nu i veckan, bla ett gammalt missionshus (vi hoppas att man kan göra om kyrksalen till bokcafé ifall vi skulle få för oss att flytta in) och en gammal kvarnstuga (underbar, bygd 1909)... Tror inte vi kommer flytta, men det är kul att gå på husvisning! Har alltid velat ha ett bokcafé (ett café där gästerna kan sitta och läsa medan de fikar).


Den tredje saken var att jag har skrivit en underbar liten rimmande saga på engelska som jag försöker få publicerad i flera olika tidskrifter nu. Jag satte mig ner igår och inspirationen bara flödade! Det skulle blivit en kort dikt, men det blev en hel saga! Jag älskar när sånt händer... XD


Det var allt för denna gången!

Ha det bäst!

//Flickan Med De Många Namnen!!!

P.S. En till sak vi ska göra är att samla ihop alla gamla leksaker vi hittade i en låda längst inne i förrådet och skänka dem till Drottning Silvias Barnsjukhus (om de vill ha dem). Det tycker jag att ni också ska göra, samla ihop all gammal bråte som ni inte använder mer och skänk till de bättre behövande, som sjukhus eller kvinnoanstalten!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0