Quack Quack!

...Sade Anna Anka. :) Haha, vad är detta för Anna Anka-feber som hela Sverige plötsligt fått?! Först Hollywoodfruar, och nu Anna Anka Söker Assistent! Okej okej, jag tittar faktiskt på Anna Anka Söker assistent, för det är ganska roligt att se de aspirerande slavarna göra vad de kan för att charma Mrs Duck (kollade dock inte på Svenska Hollywoodfruar). 

Såg ni på första avsnittet, när den stackars tävlande fick springa runt i hela byggnaden och leta efter ett skalat äpple?! Haha, jag vet att det är lite elakt, men jag skrattade jättemycket åt henne! Det tog henne 17 minuter (när hon fick "uppdraget" gissade jag på 15 minuter-så nära var jag!).
Personligen tror jag att jag hade kunnat göra det snabbare, för jag har vett på att få tag i ett äpple och sedan skala det själv, på väg upp till Anna Anka... Men men, hon gör på sitt sätt, jag gör på mitt...

Vad tycker ni om programmen? Fastnar ni i soffan så fort det börjar eller springer ni all världens väg? :)

Vad var roligast, ni som har sett det? Kom igen nu, ni kommenterar alldeles för lite! Jag vill ha era åsikter!!! :D

Ni får ha det så bäst tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P// Flickan Med De Många Namnen!

P.S. Sorry att det som jag lovat inte kom i det här inlägget, men det kommer snart!!! :D

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0