Test ;) Haha allting stämmer ju!!!

1. Du kan läsa meddelanden från personen om och om igen.
2. Bara av att höra hans/hennes namn ler du.
3. Du saknar personen varje stund ni inte är tillsammans.
4. Du lyssnar på låtar som påminner om personen (ALLTID).
5. Du älskar att se personen le.
6. Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne.
7. Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på.

Om du inte kopierar och lägger in inom 15 min kmr du få otur i kärlek i 20 år.

<3 <3 <3 Haha kom igen nu, nu får du lista ut vem det är jag alltid tänker på!!! Samma person som från förra inlägget ;)... (Återigen förlåt för styckeindelningen men min dator håller på att gå bazookas (mitt ord för teknik-cp).Vi får hoppas på bättre tider tills nästa inlägg). LOVE//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0