Suck...Inte nu igen...

Jahapp...Så var man förkyld igen. Jag orkar snart inte med mitt dåliga immunförsvar längre!!! Jag försöker ju bättra på det genom att gå ut och få frisk luft och allt annat sånt som alla vuxna säger att man ska göra... Men fungerar det? NEJDÅ!!!

Och till råga på allt så är det på min välförtjänade LOVVECKA som jag blir sjuk och måste stanna inne! Jag tänkte ju gå på bio, åka in till stan, träffa kompisar, och annat roligt som man äntligen har tid till på lovet!!!

Jaja, jag får väl se till att bli frisk innan lovet är helt slut... Snyft...

Ha det så bra och bli INTE sjuka på era lov nu!

<3 // Flickan Med De Många Namnen!

P.S. NEJ. Det ÄR INTE svininfluensan jag har, för då skulle symptomen se annorlunda ut... ;)

<3 ett svin.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får skicka in så många look a like du vill! Du har ju bara möjlighet att vinna på två, men de som du skickar in och inte vinner på kan jag ju använda mig av vid senare tillfällen, och då får du ju självklart en länkning. Låter inte det bra? :)

2009-10-28 @ 10:12:38
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar. Hejsan :) Du undrade på varför Camilla i Idol har ett andra namn. Jo, det är nog antagligen för att ha ett artistnamn liksom. Camilla Håkansson kanske inte är så kul, om man blir känd runt om i världen (!) Därför har hon nog bara valt att skaffa sig ett artistnamn, som är lite mer internationellt :)

2009-10-28 @ 21:32:43
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Pian

Hejsan! Hur får du in den bilden som rör sig i ditt inlägg? Kramar Pian

2009-10-29 @ 12:51:38
URL: http://ruweni.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0