STÄLL OM KLOCKAN!!!!!

Åh, förresten! DET ÄR DAGS ATT VRIDA TILLBAKA KLOCKAN EN TIMME NU!!!! GLÖM INTE DET! :D Det gjorde jag... Haha x)

Idag innan jag hunnit masa mig upp ur sängen kollade jag på min mobil, och såg att jag fåt sms. Läste det och svarade. Sedan kom jag på att jag behövde ett nytt kontantkort till mobilen (fortfarande liggandes i min härliga varma säng-jag, inte mobilen), så jag skickade ett sms till min mamma (som åkt till stan innan jag vaknade).
Då hörde jag hennes telefon plinga ute i köket. Jag gick ut och kollade och där satt hon! Hon skulle inte åka förrens om en halvtimme! All denna missförståelse för att jag HELT glömt att man skulle ställa om klockan! Nu går den i alla fall rätt ;). KRAM KRAM!!!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0