Halloween...

Känner att jag håller på att bli bättre nu ;) från förkylningen alltså... ÄNTLIGEN!!!!!!!

Jahapp, vad ska jag göra nu då? Joooo, kanske se Fame nån gång...

Har faktiskt lite planer för halloween.
Om allt går som det ska så Fatima (kompisen) och jag ha ''spöktimme'' på syrrans vind med typ seans och sånt, och se på film på en lånad projektor och tillhörande duk.
Nåt tips på en bra film vi kan se? Gärna lite läskigt då det faktiskt är halloween-helg. Men inte någon b-film som halloween 3 eller 5 eller hur många det nu kan finnas.
Kanske Sweeney Todd eller Sleepy Hollow... Gillar Johnny Depp som ni kanske fattar ;)

Och gissa vad! Eftersom jag älskar att baka så blir det nog att jag gör muffins och chokladbollar och kladdkaka och annat gott till halloween...Gillar att Dekorera mina kladdkakor...På ett annorlunda sätt ;)
Jag klipper ut en pappersmall av till exempel ett spöke (halloween-tema då) som jag lägger på kladdkakan. Sedan på med florsockret! Vips så har man en spök-kaka!

Muffinsen och bollarna och allt det andra små-gott som kommer i formar ska jag nog ge bort till alla dessa ungar som knackar på och säger Bus Eller Godis... MEN DÅ SKA DE BANNE MIG HA KLÄTT UT SIG!!!
Det FINNS INGET tråkigare än (detta har faktiskt hänt) två småkillar som står där med skitstora varuhuskassar och ber om godis när det enda de har på sig är varsin clown-näsa!

Och SNÄLLA! Om du hade tänkt gå Bus Eller Godis hos mig, så klä ut dig till något SKRÄMMANDE!!! Tycker inte om den amerikanska traditionen att man klä ut sig till vad som helst. Vill inte ha några prinsessor utanför min dörr på årets mest skrämmande kväll! såvida de inte är döda zombie-prinsessor som kommer med en yxa i ryggen. Okej det var nog aningen knäppt men skulle du komma förbi mitt hus utklädd sådär så skulle det innebära en ganska stor bonus ;)


HAPPY HALLOWEEN ALLA PEOPLES!!!!!!!!

Förresten:
VAD SKA DU KLÄ UT DIG TILL? :D
Lämna gärna en liten kommentar ;)

Från Flickan Med De Många Namnen! <3
  

:D


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0