ÄNTLIGEN!!!!!! <3 <3 <3

ÄNTLIGEN fick jag startat en blogg som jag tänkt göra sååååååååå länge!!! Men vem är jag?
Jo jag är Flickan Med De Många Namnen! Mitt namn är Mirjam, men smeknamn har jag i överflöd! Allt från Mia till Smirre Räv osv osv osv osv osv!


Jag är 15 år och drömmer om mycket! Just nu är det skådespelandet som tar störst plats i mitt liv! Har just gått med i en produktion av en mycket känd musikal, som jag ännu inte får nämna namnet på ;). Så fort vi går ut med det i media så kommer ni få veta, det lovar jag er!!!
I alla fall, gruppen leds av en görgo kille på 14 år (!), och består av ett gäng störtsköna människor, däribland mig själv och en av mina bästisar. Har träffat många underbara människor i samband med musikalen!!!


Wow, jag kan bara inte sluta sjunga låtarna från musikalen!!!DET SNURRAR I HUVUDET!!! XD


Jaha ja, det var lite om mig, nu får ni ha det så bra tills nästa gång jag skriver (om det nu kommer nån stackare som faktiskt vill läsa denna flumm-bloggen), själv ska jag göra 1000 läxor som jag inte orkar med! :D


KRAM OCH HA DET UNDERBARAST!!! <3 <3 <3


P.S. KOLLA IN DENNA BLOGGEN!!!!!:  www.sabi.blogg.se ...du kommer inte ångra dig!!! Nästan lika flömmig människa som jag! x) <3 <3 <3


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0