TÄVLING hos Radar!

IMG_2478_redigerad_web

Länk till tävlingen:
http://www.radarzine.com/blogg/emma/2009/12/21/tavling-vinn-fotografering/

Den här tävlingen är jag med i! Och vad kan man då vinna? Jo; 

Fotografering (i Stockholm) av Emma Svensson, styling av Karoline Andersson, makeup och hår av Linda Gradin och modellcoaching av Filippa Smeds.

Det skulle vara jättekul att vinna, inte bara för att få styla sig framför en kamera utan för att jag aldrig gjort något sådant förut. Jag skulle jättegärna vilja bli helt sminkad och stylad av riktiga proffs (fast kanske inte som de på bilden)! Vill du också vara med i tävlingen?! Klicka då på länken och fälj instruktionerna, men skynda dig! Tävlingen pågår bara till den första januari 2010!

Gott Nytt År
från
Flickan Med De Många Namnen!
<3 from google eller nåt... :P


Kommentarer
Postat av: Kakan

Sv: självfallet får du göra det. Vad roligt att du gillar min blogg!! :)

Hoppas att du gillar filmen, jag älskade den! :)

Gott nytt år på dig

2010-01-01 @ 03:06:07
URL: http://kakansfoton.blogg.se/
Postat av: Kakan

Sv: Hej! Fick för mig att jag svarade på din kommentar igår, men tydligen inte ;)

Du får jättegärna låna illustrationen utav mig, kul att du gillade den :)

Gott nytt år!

2010-01-01 @ 20:55:22
URL: http://kakansfoton.blogg.se/

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0