NY RSS IKON!!!

Tjenare people!
Som ni ser har jag fått en ny RSS-ikon, alltså denna:

MIN EGEN RSS IKON!!!! STRIKT (C)!!!!!!!!

Den är STRIKT (C) på då jag gjort den själv i photoshop! Faktiskt min första egengjorda. Kanske kommer en ny till jul ;). Vi får se, vi får se :)

Det får bli dagens bild!!! Jättenöjd med den! Men om jag ser den på någon annans blogg så ANMÄLER jag er!!!!

Tack så HEMSKT mycket till www.designandmakeup.se som bloggar om bland annat hur man gör en egen RSS-ikon!
Har du photoshop? Gå då in på hennes blogg och läsläsläs!!!! Photoshop är SÅ mycket roligare om man kan en massa knep som gör ens bilder snyggare, och så vidare och så vidare och så VIDARE!!!

Har inte så mycket mer att säga just nu såå....

Merry christmas i förtid så hörs vi snart!!!

Ha det bäst allihopa!

<3 from google eller nåt... :P // Flickan MEd De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0