Happy new year!!!

Gott nytt år alla!!!

hjärtformat fyrverkeri! <3
Bild från Google.

Hoppas ni har haft ett jättebra år, men någonting säger mig att 2010 blir ÄNNU BÄTTRE!!! A fresh start, nya möjligheter och erfarenheter! Glöm alla bekymmer, starta om på nytt och gör allt ni någonsin drömt om att få göra! Såvida du inte är nio år och vill gå och se en film med 15-års gräns, för det är nog inte jättesmart... Haha x).

Mitt 2009 har varit underbart fantastiskt! Jag har träffat nya vänner, återsett gamla vänner, fått många goda skratt med min teatergrupp, dansat, sjungt högt i en (vad jag trodde) tom kyrka (det hände faktiskt IDAG!), fått reda på att jag har en nu ca.4 veckor gammal bror som jag inte visste fanns, och allra viktigast av allt VARIT MIG SJÄLV!

Jag har haft ett underbart år och hoppas på ännu ett!

Teaterns logga!

Och jo, förresten, nästa år funderar jag på att gå med i en teatergrupp (ja, ännu en :P ) som håller till i en lokal fabrik (som numera är nerlagd...).Jag har gått där förut, men min dåvarande grupp blev nerlagd, så vi fick sluta. De flesta från min gamla grupp är nu med i Hicka På Latin (gruppen heter så). Det är den jag funderar på att gå med i. Haha, jag var med på deras avslutningsdag, och de hade "öråd", som på Robinson, men deras öråd var totalt TYST, de fick alltså bara ställa sig upp och peka på den som de ville ha ut. Självklart reser sig då Simon Flumm *x)* och pekar på MIG! Wow, jag känner mig hedrad. Haha :D. INTE.

Det är ett av världens härligaste gäng (de och showgänget, känn er hedrade!). En gång tvingade våra tyranniska ledare oss att städa hela teatern (en jul för några år sedan), inklusive då scenen, backstage, toaletterna, logerna, cafét, korridorerna, och sopa under granen. Jag och förutnämnde Simon åkte på att sopa under den 5 meter höga granen som fällt ALLA sina barr vid det laget. Gissa vad vi gjorde? STREJKADE SÅKLART!!! Vi fick med oss de andra och där gick vi med sopborstarna och mopparna i vädret och ropade att detta var minsann barnarbete och så fick man inte göra osv. :D. Vid det laget var nog ledarna ganska så trötta på oss... :)

Geez, I had the time of my life... Jag längtar tillbaka! På den tiden hette vi The Black Ghosts...

Gott nytt år till er alla som råkar bläddra förbi min lilla blogg! Och självklart er andra som inte läser detta också, men eftersom ni inte ser den här texten så tycker jag det räcker med att säga gott nytt år till er face to face, så det så! Så gott nytt år till alla!

Ha det allra bäst nu!!!

<3 from google eller nåt... :P// Flickan Med De Många Namnen!

P.S.Kolla vad jag hittade på Google! Min favvosmiley!!!:
x) xD bästa smileyn!!!I EN PUMPA!

*Update: XD-pumpan blir dagens bild!!!*


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0