Cocoo och annat ;)

Tjo people!

Har just lagt upp en banner som ni kanske ser. Jag tycker ni ska titta in på www.cocoo.se och kolla in hennes ursnygga accesoarer!!! Ni som mina läsare får 15% rabatt när ni köper något från Cocoo om ni använder rabattkoden: godjul. SÅ IN OCH SHOPPA LOSS NU!!!
Där finns allt möjligt snyggt, såsom halsband i form av bakelser, ursnygga klockor osv osv osv osv osv (ja, ni fattar) ...
Där finns ju julklappar för alla! :D Klocka till pappa kanske, en snygg ring till syrran eller brorsan, ett fint halsband till mamma, ett diadem till bästisen, bara fantasin sätter gränser!!! 

Just dessa kostar 195 kronor, vilket enligt mig är ett bra pris för såna snygga halsband (även om jag inte har råd med de just nu...). VILL HA!!! :D
ett halsband från cocooett annat cocoo halsbandlila cocoo halsbandbrun upcake från cocoo

Klockorna kostar ungefär 245-345 kronor och är väl värda sitt pris! Funderar på att skaffa ett extrajobb bara för att ha råd med att köpa 20 sådana klockor till alla mina kompisar!!! :D Nej men seriöst, jag ÄLSKAR cupcake-halsbanden!!!!!

berlockhalsbandnice!röd...scnygg rosa..turkos...
bilderna är från www.cocoo.se

YEP MÄNNISKOR!
Det var nog allt för idag, för mer än så hinner jag inte skriva, nu ska jag nämligen mysa ner mig i soffan och kolla på alla shoppaholics i Ullared (jag vet, så säg inget :P ), och äta ostbaugette! MUMS!!!

Så bye bye och ses snart förhoppningsvis!
WIIIIIIII!!!!!!!!!!!! Bara tio dagar kvar till JULLOV!!!!!!!!!!!!!!! Då ska jag blogga, jag lovar!

Vad ska ni göra på jullovet? KOMMENTERA!!!!!

<3 <3 <3 //Flickan MEd De många Namnen!

ett halsband från cocoo= DAGENS BILD!!!!! <3 U COCOO!!! Keep up the good work!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0