Är du lycklig? Mode då?

Detta testet hittade jag som vanligt hos Snyggareblogg.
Kopiera det gärna och lägg in det på din blogg, med dina svar. Du får också gärna länka till mig och berätta var DU hittade testet, men det är ju såklart inget tvång. ;)
Det här är i alla fall mina svar, enjoy:

[ ] Du har en pojkvän.(har siktat in mig på en, men han är för närvarande upptagen)
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.(fick just en i julklapp)
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.(TA INGEN SKIT!)
[/] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ ] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[x] Människor använder dig inte för den du är.(de skulle bara VÅGA!)
[/] Du har varit på konserter.(typ EN för ÅR sedan, men å andra sidan brukar jag inte gilla att gå på konsert)
[x] Du samlar på något normalt.(glädje)
[ ] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[ ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.(MÅNGA)
[x] Du har ett husdjur.(en fet gullig katt)
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.(FLER!!!)
[x] Du har inga “fiender”.(ingen är min fiende, men dock min ovän)
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:
24!
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Här kommer ännu ett test från Snyggareblogg!

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.Unik, bekväm, snygg.
Vad innebär mode för dig?Sånt som man själv tycker är snyggt och trendigt.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?Oj, många! Bland andra H&M, Lindex, Ellos mfl.
Shoppar du second hand? Japp, om jag hittar något snyggt!
Vilken är din favoritdesigner?Oj! Brukar inte ha så många designerplagg, men jag hade en snygg Marwinkjol en gång... ;)
Vad är din favorit i höst?Plagg?Min lila tjocktröja med trekvarts-ärmar från H&M!
Hur mycket shoppar du för i månaden? Nästan inget! Kanske 100-200kr...
Dyraste plagget respektive billigaste?Billigaste är väl nåt linne för en 100-lapp eller så, och dyraste är väl en tröja för någonting mellan 100-245 kr...Handlar inte så värst dyrt...
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?Japp, lite är lagom...Fast om 10 år är jag ju en berömd skådespelerska så då blir det kanske lite mer märkesvaror... :P
Brukar du tröstshoppa?Nej. Ser jag något snyggt och bekvämt köper jag det. Så är det.
Högklackat eller lågklackat? Beror på var jag ska ha dem och om de är snygga.
Vilken är din drömväska?En snygg röd axelväska med ett fint mönster kanske. Har inte så stora krav ;)
Vilket blir ditt nästa köp?Kan man ju aldrig veta i förväg! Kanske nåt från Ellos...
Vilka är dina stilikoner?Jag, mig, och JAAAAG!!!!! Åsså Grynet, men inte för vad hon har på sig, utan för det där med "VAR DIG SJÄLV OCH SKIT I VAD ANDRA SÄGER!!!!".
Favoritplagg just nu?Sade jag inte det för några frågor sedan?
Favoritaccessoarer?Färgglada klockor och armband! Allt för att lysa upp dagen! Och såklart mina örhängen i olika färger formade som säkerhetsnålar! Finns att hitta på Gina Tricot. Och de som ser ut som dragkedjor från Ur och Penn!

<3 from google eller nåt... :PGORGEOUS!!!<3 from google eller nåt... :P

Och så vill jag ju såklart än en gång säga att:
ett ursnyggt armband från cocoo för 195 kronor!!!!!!!!! Förresten, för er som inte köpt julklapp till mig, armbandet finns hos Cocoo för ca. 200 kr. Lite dyrt men VÄL VÄRT DET! :D


Ha det bäst och ett gott nytt år!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!


XD


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0