Inte ett inlägg om Eurovision Song Contest...

Nej, just det, jag tänker inte skriva om ESC. Det är alltför uttjatat nu. Jag säger bara en sak om tävlingen: jag hejjar inte på Eric hur-man-nu-uttalar-hans-efternamn.

Istället tänkte jag berätta om ett kul litet projekt som jag och min kära brylling Amanda ska ta oss för.
Vi tänkte nämligen under detta året försöka sätta upp Sweeny Todd - the demon barber on Fleet Street! Vi tänkte att den ska ha premiär nästa sommar.

Jag kommer givetvis hålla er uppdaterade, det kommer att bli en (eller flera) öppen casting någon gång ganska snart, förutsatt att vi får rättigheterna till musikalen (vi baserar vår version på den med Johnny Depp).

Så nu blir det ut på sponsor-jakt för mig! Det är ju inte precis gratis med det här. Det är hyra för lokal, tekniker och manus-rättigheter som ska betalas.

Men njut nu, för här kommer en låt ur filmen! Jag har tyvärr inte tid att lyssna på den, så jag hoppas det är en bra version... :P Vassego och ha det bäst!

Klipp från YouTube. Inte mitt alltså...

Detta med... :)

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0