På Rudebecks intet nytt...

Rudebecks-emblemet... :D
Läxor, läxor, läxor, läxor, läxor, läxor, läxor, läxor, läxor.....har jag glömt något? Ja just det, läxor!


Tycker det behövs ett + & - nu när det är så mycket med allt. Here you go:
Made by me, (C)!!!!!
_


Fortfarande för kallt för vårkläder
Måste vänta i över en och en halv timma innan kören börjar
Står till knäna i skulder (som tur är bara till familjen)
Skolarbetet är för mycket!
Har inte tyska idag (Nathalie och Camilla förstår vad jag menar)
+


Våren är definitivt på väg!
Jag har kör idag!!! (sång för er som inte förstår)
Håltimma nu! (ingen tyska har ändå sina fördelar)
Har köpt flera nya böcker som jag längtar efter att få läsa!
Har börjat lära mig lite nya språk (Quenya till exempel)
Stod i brygga idag, första gången EVER (som jag lyckats alltså)!
FIKASTADEN GÖTEBORG!!!


Så-there you are! Jag tycker att ni ska göra era egna listor nu! Börja med minus, det känns bättre att avsluta med en massa plus (tro mig)!
Ha det BÄST i vårsolen!
<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0