Don't Worry!

...Be Happy!

Hejsan hallå allihopa!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för avsaknaden av mina inlägg på sistone, men jag har haft så fruktansvärt mycket att göra! Så nu kommer då äntligen ett litet inlägg till alla er som också har mycket att göra och känner att ni vill relaxa några minuter.

Det är så att i morgon ska jag vara med och göra en liten presentation. Jag går i bild, och mina lärare har kommit på att vi kan ju slå ihop bilden och musiken, så vi blev indelade i små grupper och fick välja en känsla som vi sedan skulle presentera på valfritt sätt.

Vi valde gläääädje!!! Och vi ska visa ett bildspel på en väldig massa glada människor medan vi framför livemusik!

Vilken låt? Har ni inte gissat det än så: Don't Worry, Be Happy av Bobby McFerrin!

För att ni också ska få ta del av den glädjen så kommer Youtube-klippet här! Enjoy!



För att slippa rättstvister och sådant tänkte jag vara på den säkra sidan och säga att jag absolut inte äger det här klippet, och jag vet inte heller vem som gör det!

Om du som äger det läser detta och får lust att stämma mig har jag bara en sak att säga- Don't Worry, Be Happy.

Och just det - chilla.

Det var allt för mig just nu, så so long all you happy people! Ha det bäst!

miniman with heart//Flickan Med De Många Namnen!!!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0