Biobiljetteeeeeeeeer!!!!!

Yehaaw!

Nu har jag chansen att vinna två biobiljetter, och ni ska vara mina tickets to the tickets!
Det är nämligen så att sidan jag är medlem på, Filmcafé (länk), lottar ut två biobiljetter varje fredag! Vad sidan handlar om? Jo, ni vet ju hur mycket jag älskar att stå på scen och framför kameran- Filmcafé.se (länk igen) är en sida fullproppad med jobbannonser framför kameran såväl som bakom!

Filmcafés logga

Där gör man sitt eget CV efter en mall, och sedan är det fritt att söka till de olika inspelningarna!
Vill ni gilla Filmcafé på Facebook är detta länken till deras officiella sida: Filmcafé på Facebook!!!
Och nu citerar jag deras hemsida:
Tre fördelar med att "Gilla" Filmcafe.se på Facebook!

- Missa inga annonser! De publiceras även på vår Facebook-sida.
- Artiklar och spännande nyheter finns även här.
- Ytterligare en kanal att nå ut till filmintresserade människor!

Tja, det var väl allt jag hade att säga för denna gång.
Ha det bäst!!!

ihopklippt av mig, filmstrip från Google//Flickan Med De Många Namnen!!!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0