Hicka På Latin?

Heeeeeeeeej allihopa!

Ska snart (klockan 9, men ändå) se Transformers. Hade ALDRIG sett den om inte Shia LaBeouf varit med. Har ganska höga förväntningar...

Men men, det var inte det detta inlägget skulle handla om. Det skulle - och ska - handla om mina goa vänner i teatergruppen Hicka På Latin! Darlings, jag ska försöka lura mig till att få gå med! Har värsta planen, förutsatt att min mamma inte läser detta blogginlägget, vilket hon förmodligen kommer göra...

Om det är fallet: haha, mamma, don't worry, be happy. Chill. Peace out!

Anyway, ska försöka komma på torsdag, säga till Åsa (körledaren) att jag inte kan komma till kören, och testa Blue n' Joy kören på onsdag! Vi får se hur det går! Önska mig lycka till!

SAKNAR ER ALLIHOPA!!! Haha lyssnar just nu på Don't Rain On My Parade... Och nu bytte den till Lean On Me. Ska jag ta det som ett tecken eller ge upp videskepelsen? jättegla smiley


Jaja, nu ska jag äta spaghetti och bräckt skinka!

Ha det BÄST allihop, speciellt Hicka!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0