Bok på G!

Hejsan därhemma (eller var ni nu kan tänkas befinna er)!

Tänkte börja med att berätta att jag är hemma och är förkyld, men att jag minsann tänker bli frisk tills på måndag, för då ska vi ha Valdebatt i skolan! Tre av mina klasskompisar och jag representerar Miljöpartiet. Yay!

Det är ju så att jag förut har mentalt besegrat flera sjukdomar för att jag helt enkelt inte hade råd att vara sjuk. Tidsmässigt då, det kostar faktiskt inte mycket pengar att vara förkyld (förutom de 3 miljoner näsdukar som går åt varje dag).

Bild från Google.

Men men, det var inte det jag tänkte berätta egentligen! Som titeln på inlägget säger, så har det något att göra med en bok. Yep allihopa, jag skriver ännu en bok just nu! Engelska den här med. Enda skillnaden är att jag faktiskt inte vet vilken genre den tillhör än. Det är ingen barnbok tror jag. I alla fall inte för småbarn, då språket är lite för komplicerat för dem. Ska (när jag är klar) försöka få den publicerad! I England! Wish me luck!

Well well, det var väl allt för stunden antar jag.

Ni får ha det så BÄST och se till att kolla på Idol ikväll! Synd att inga jag känner gick vidare till tv-uttagningen i Göteborg!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0