Aaaaaaaah!!!!!!

.... VILKEN DAG!

Orientering. Hela skolan + någon annan skola jag aldrig hört talas om (eller var det Hvidtfeldtska?..) Människan som satte ut kontrollerna måste varit Hercules eller nåt, för de satt på ställen ingen normal människa borde kunna ta sig till!

Tack och lov så fick vi gå två och två, jag gick med en görgo tjej från min klass- fastän det gick åt pipsvängen alltihop så hade vi jättekul!

Mina fötter hade dock inte så jättekul. Skav och blåsor och söndertrasade sulor (och trasiga stövlar-fick jag lära mig på ett inte så trevligt sätt, nämligen genom att trampa rätt ner i ett tjärn), ont i ryggen och blåsa i munnen som  inte slutar växa.

Men men, small mercies make the day. Om en halvtimma blir det Idol och fredagsmys (ja, på en torsdag), thé (hihi, det är mycket roligare att skriva thé än te), mjuk soffa, och till slut sängen och en jättebra bok (berättar i nästa inlägg).

Jag hade tagit bilder åt er, men jag var för utmattad för att orka någonting annat än att fokusera på att gå....
Vi gick alldeles för långt, så långt att vi var på god väg att komma till Bohus! Om ni vill förstå bättre så hitta en karta. Vi skulle varit vid nedersta viken på Surtesjön. Haha.


Jaja, det var väl allt för nu, nu måste jag göra mina 3 oerhört jobbiga läxor till imorrn. Hurra.

Kram på er alla och ha det bäst!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0