Walking in Memphis- My new obsession ;)

Haha, ja som ni kanske förstår av titeln på inlägget så har jag en ny (ny och ny, ny i huvudet mitt) låt på hjärnan. En av de bästa! Inte för att jag inte redan har ca. 10 000 favoriter, men ändå. Jag ÄLSKAR den!!!
Ska försöka övertala min musiklärare att vi sjunger den här låten acapella gospel-version (för er som inte vet betyder acapella att man bara sjunger-inga instrument alltså, rösterna blir instrumenten) på skolavslutningen!

I alla fall, här är den, Cher's version!



LOVE IT!!!
What do you think?!
Michelle, jag vet att du läser! Du måste vara med på detta på skolavslutningen om det blir av, annars JÄKLAR!!! Haha

Jaja, kramisar till er alla, och jag hoppas verkligen att ni kommer tillbaka hit igen!
P.S. Kommentarer är ALLTID roligt att få .

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!!!


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0