Dagens Audition!

Hejsan hallå allihopa!!!

Idag har jag varit på audition för rollen som Sophie i Filmen Gustav (kortfilm). Det gick bra tyckte jag, så nu är det väl bara att vänta och se...

Haha, casting-ansvarige Viktor kom ungefär en timme försent så när han äntligen kom så satt vi tre tjejer och Anton (hur var det nu Anton, tillhörde du tjejerna eller inte? :P) där och väntade på att få börja.

Även om jag inte får rollen så hade jag iallafall SKITKUL idag! Det var väl värt att komma dit och ha kul.
De har ju fått för sig att rollfiguren Gustav ska prata SKÅNSKA, så visst blev det kul när en av tjejerna som skulle provspela verkligen var skånska, och hade kommit ända in till Göteborg för att provspela.

Men herreminghuuuud vad svårt det var att hitta dit!!! Vi fick fråga tre personer innan vi hittade någon som kunde ge oss vägbeskrivning. Han sade typ:
"Ser ni de orange-gula husen där borta?Där är det" (typ 100 meter bort)
"För att komma dit åker ni tillbaka runt hela den där vägen, tar höger vid Preem mackens rondell, sen höger vid OK-macken, sen åker ni hela vägen tills ni ser husen"
Så nära men ändå så långt bort.....

Tydligen hade vi varit på heelt fel väg... Jaja, som vi kan irra bort oss (mamma och jag, hon skjutsade mig ju då så klart) är ju inte mänskligt. Bra är ju iallafall att jag är så långt ifrån blyg som möjligt, så man kan fråga om vägen.


Update kommer, ifall jag fick rollen eller inte ;) Kan dock inte säga när... :)

Förresten, kul fakta!:
(C) som vanligt ;)YES PEOPLE!!! Det är faktiskt så att Sophie betyder visdom. Det kommer från grekiskans Sòphia... (C) på bilden som vanligt när jag gjort den...

Ha det allra bäst tills vi råkas igen!

<3 from google eller nåt... :P//Flickan Med De Många Namnen!

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0