EARTH HOUR!!!

Hihi, blev inspirerad av förra inlägget, så jag bestämde mig för att knåpa ihop en liten bild i Photoshop!

Såklart, som alltid när jag gjort/tagit bilden själv, är det STRIKT (C) på den!!! Ser jag den någon annanstans så polisanmäler jag er! Såvida ni inte först frågat om lov, och jag sagt ja, och ni tydligt skriver att det är jag som gjort den. Men ni MÅSTE fråga först ;)

Iallafall, här är den:
Min egengjorda bild! (C)!!!!!

Snygga effekter, eller hur?! Jag vet knappt själv hur jag gjorde den :P...

Det var väl det för detta inlägget. Is that it from here? -WINE AND BEER! (Rent'arna fattar)...

Jag säger åter igen:

(C) made by me! Lovely, isn't it?!<3//Flickan Med De Många Namnen!

Ännu en (C)-skyddad bild, ännu en gång gjord av moi, här i ett större format:
(C) made by me! Lovely, isn't it?!<3

Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0