Två år. TVÅ FREAKIN' ÅR!!!

Bild från ...

Happ. Var hos tandläkaren idag. Trodde ju för mycket att saker var som jag trodde. Ungefär…”mina tänder är hemska, ska till specialtandvården idag, de ska kolla på tänderna och kanske se vilken tandställning jag ska ha, sedan får jag den nog om någon vecka eller så…” Helt fel .

Till en början var allt som jag trodde, jag gick till tandläkaren- fick åka hela vägen till Mölndal- (visste ni förresten att tandläkaren där ligger precis bredvid neurologi-kliniken? Hihi…) och kom in i ett rum där hon skulle kolla på mina tänder. Det satt två tandläkarstolar där, den andra hade en annan patient i sig! Har jag aldrig varit med om förut… Att de behandlat flera personer i samma rum alltså. Weird.

Alltihop slutade med att jag tydligen ska få tandställningen i höst, efter att ha kommit dit flera gånger till och undersökt och mätt tänder. Den ska sitta i i två år, och jag kanske kommer få missbildade vita fläckar på tänderna efteråt! Då ska jag bara tala om att då kan de betala för tandblekningen efteråt!!!

Förresten! Gissa vad de ville att jag skulle göra! Vara försökskanin och medans jag har tandställningen (jag ska få räls förresten, ingen uttagbar alltså) delta i en studie om vad som orsakar de vita fläckarna. Det har något med fluortandkräm och fluorsköljning att göra… Jaja, hjälper det andra att inte få fula fläckar på tänderna, så visst är jag väl med då.

Ska dock säga igen att de får stå för den gratis tandblekningen om mina tänder blir missbildade!

Suck… Vill inte ha tandställning egentligen, men om det får mig att sluta se ut som en muräna i käften så får jag väl stå ut i ett par år…

Ihopklippt av mig, men muränan (fisken) är från Google :)<-- Muräna!

Ha det allra bäst nu i sommarvärmen!

bilder från Google ihopklippta av mig. (C)!!! //Flickan Med De Många Namnen!

P.S. Det kommer (förhoppningsvis) snart info om en liten kul grej jag ska göra, som har med Shock i Göteborg att göra.

Bilden till höger är ihopklippt av mig i Photoshop, men fisken är från . (C). Till vänster bild fr. .


Kommentarer

En liten kommentar kanske? <3:

Ditt fina namn <3:
Kom ihåg mig? <3

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg <3:

Vad du har att säga <3:

Trackback


Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on Twitter
Follow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on TwitterFollow Today_For_You on Twitter
RSS 2.0